Specialista na Měření PHM a sledovací systémy - Luboš Tvrdík

NOVINKY

13. prosinec 2012

Na našich nových webových stránkách www.measurements.cz naleznete všechny informace o měření spotřeby PHM pomocí diferenčních průtokoměrů paliva DWF. Dále tam najdete...

15. duben 2010
Novinka -  Elektronický diferenciální průtokoměr DWF-T. Průtokoměr je vybaven ohřevem obou měřících komor proti možnému zamrznutí paliva v zimním období při nekvalitních dodávkách pohonných hmot. Více zde
25. leden 2010
Připravili jsme pro Vás zcela novou a kompletně přepracovanou podobu našich webových stránek. Získaly nejen nový kabát, ale také jsme rozšířili a upřesnili informace o našich službách. Doufáme, že na našich nových stránkách naleznete vše co hledáte.

Průtokoměry a měřiče PHM

Jeden z hlavních problémů dopravy jsou neustále rostoucí náklady na provoz vozidel a strojů. Sledováním spotřeby pohonných hmot lze dosáhnout poměrně vysokých úspor. Měření PHM lze provádět několika různými způsoby v závislosti na typu vozidla. Pomůžeme Vám nalézt optimální řešení pro váš vozový park.

Detailní informace o diferenčních průtokoměrech DWF najdete na stránkách www.measurements.cz.

průtokoměry Elektronický jednokomorový průtokoměr

Vhodný do malých strojů a vozidel (UNC, JCB1CX, Zetor a pod.) s mechanickým vstřikovacím čerpadlem. Po připojení do palivové soustavy se uzavírá okruh a přepadová nafta se vrací zpět za měřič, nikoli do nádrže. V případě netěsnosti soustavy možnost zavzdušnění. Elektroniku uvnitř průtokoměru nutno napojit na vyhodnocovací jednotku.

průtokoměry Elektronický diferenciální průtokoměr DWF

Vhodný do strojů a vozidel (EURO 2, Tatra, Liaz, JCB4CX a pod.) s mechanickým vstřikovacím čerpadlem. Po připojení do palivové soustavy se na okruhu palivové soustavy nic nemění. Spotřeba se vypočítává rozdílu dvou komor průtokoměru (sání, přepad). Elektroniku uvnitř průtokoměru nutno napojit na vyhodnocovací jednotku.

průtokoměry Novinka - Elektronický diferenciální průtokoměr DWF-T

Vhodný do strojů a vozidel (EURO 2, Tatra, Liaz, JCB4CX a pod.) s mechanickým vstřikovacím čerpadlem. Po připojení do palivové soustavy se na okruhu palivové soustavy nic nemění. Spotřeba se vypočítává rozdílu dvou komor průtokoměru (sání, přepad). Elektroniku uvnitř průtokoměru nutno napojit na vyhodnocovací jednotku.

Průtokoměr je vybaven ohřevem obou měřících komor proti možnému zamrznutí paliva v zimním období při nekvalitních dodávkách pohonných hmot

průtokoměry Elektronický jednokomorový průtokoměr pro vozidla s mechanickým vstřikovacím čerpadlem

Vhodný do velkých strojů. Elektroniku uvnitř průtokoměru nutno napojit na vyhodnocovací jednotku. Je to měřící zařízení pro montáž na sací straně palivového čerpadla. Měřící zařízení je dodáváno s montážními držáky z ušlechtilé oceli, palivovým filtrem standard. Malá sada připojení (spojka pro hadici UNIPRESS ID 9.5 mm, matky M16 a 1 ocelová kulička pro odvzdušnění motoru)

Tento typ zařízení je bez úprav vhodný pro bio–paliva.

průtokoměry Systém EDM eco

Nový systém měření spotřeby paliva, který poskytuje jak řidiči tak i majiteli vozového parku cenné informace o spotřebě, ujeté trase, provozních hodinách a způsobu jízdy. EDM eco se přizpůsobí různým stylům jízdy, počítadlo spotřeby rozpozná zlepšení způsobu jízdy, podněcuje řidiče k ještě hospodárnější jízdě. Pomocí EDM eco lze snížit spotřebu průměrně o 15%. Tento přístroj byl vyvinut pro řidiče, kteří chtějí úspořit palivo a náklady a rovněž chtějí přispět k ochraně životního prostředí.

EDM eco snímá data spotřeby paliva přímo na vstřikovacím zařízení a tím je vysoce přesný. Přesnost měření spotřeby paliva je po kalibraci ± 3%. Ujetá trasa je měřena rychlostním čidlem vozidla. Přesnost měření ujeté vzdálenosti je ± 1%.

EDM eco lze snadno nainstalovat, zkalibrovat a nastavit. EDM eco může být nasazen ve všech typech vozidel, které jsou vybaveny elektronicky řízeným vstřikováním paliva. EDMeco je připojen přímo na elektroniku vozidla, např. na CAN sběrnici nebo na ventilový řídicí systém. Zásah do palivového systému tedy není nutný.

průtokoměry Souprava pro mechanické měření spotřeby PHM

Vhodný pro starší vozidla a stroje (Škoda MTS, Zetor, UNC).

Celá souprava je dodávaná pro jednodušší montáž zabudovaná do kovové krabice s pružnými vývodkami a okénkem pro odečítání průtokoměru. V tomto provedení je také lépe ochráněn průtokoměr a odvzdušňovač před povětrnostními vlivy a nedovolenou manipulací (pod jednou plombou je pět spojů).

Souprava je složena z těchto dílů:

  • průtokoměr VZO 4 nebo VZO 8 (podle výkonu motoru)
  • odvzdušňovač TOC–UNO nebo TOC–DUO (podle potřeby filtrovat pohonné hmoty)
  • připojovací prvky
  • hadičky pro zapojení do palivového systému (cca 5 m)
průtokoměry Mechanické průtokoměry – měřidla MN 4 a MN 7

Typ měřidla MN 4 je dostupný v několika variantách s hliníkovým nebo nerezovým pouzdrem, s pulsním výstupem nebo mechanickým počitadlem. Měřidlo je určeno pro kapaliny s max. viskozitou 1000 mPas a max. tlakem 55 barů.

Typ měřidla MN 7 je rovněž určen pro kapaliny s maximální viskozitou do 1000 mPas, může být však používán pouze do tlaku 10 barů. Na měřidlech může být montováno další příslušenství jako snímače s Hallovou sondou, počitadla s LCD displejem apod.

Ceny:

Ceny nelze pevně stanovit z důvodu množství kombinací montážních sad a rozlišností materiálu. Na základě Vašich požadavků Vám rádi zpracujeme cenovou nabídku.

Copyright © 2009 Luboš Tvrdík – Měřící a sledovací systémy | Developed by Kinet